Proactieve communicatie

Transmission: 7/12 voor een zorgeloze logistiek, voor, tijdens en na het transport

Wij maken het u graag zo makkelijk mogelijk. Met 12 depots in Nederland zijn wij met 12 onderscheidende punten uw partner in logistiek. 

In de digitale wereld wordt alles steeds sneller en verdwijnt het persoonlijke contact. Bij Van den Haak TransMission blijven we persoonlijk. Klanten kunnen ons gewoon bellen. Moet er iets veranderd worden aan een zending, ook dan zijn we flexibel en denken we mee. Van klantenservicemedewerker tot aan de chauffeur staan wij al ruim 110 jaar klaar voor onze klanten.

Elke keer belichten wij één van de onderscheidende punten voor vertrouwen en gemak !

Punt 7. Proactieve communicatie

Als we merken dat er iets niet klopt met de levering van uw zending dan ondernemen wij vanzelf stappen. Indien nodig wordt er tussen de depots gecommuniceerd. Een harde afspraak uit de TransMission service formule.

Dit betekent voor u proactieve communicatie:
Adres klopt niet, klant is niet bereikbaar of heeft een extra wens omtrent de aflevering dan koppelen wij dit terug zodat u passende maatregelen kan nemen of extra service kan bieden aan uw klant.

12 Nederlandse depots met 12 onderscheidende punten voor gemak en één lokaal aanspreekpunt voor al uw logistieke zaken. Bel voor meer informatie naar 0345-585483.