Retourlogistiek: Goederen retour laten halen bij uw klanten

Naast het afleveren van uw goederen kan Van den Haak TransMission ook goederen voor u retour halen bij uw klanten. We brengen het dan weer terug naar uw bedrijf of ons magazijn.

Wij kunnen uw goederen retour laten halen uit de gehele Benelux. In Nederland hanteert TransMission het A-B-C- principe: dag A opdracht tot afhalen, dag B afhalen en dag C afleveren op uw locatie.

Bij de opdrachtverstrekking zorgt u voor de contactgegevens van het afhaaladres, waaronder de naam van de contactpersoon en het telefoonnummer. U kunt tevens een e-mailadres vermelden. Uit uw naam informeren wij per e-mail dan uw klant wanneer de afhaling naar verwachting zal plaatsvinden.

Zo ontzorgt TransMission u met retourzendingen en samen zorgen we voor een tevreden klant. 


Voorbeeld emailbericht naar uw klant:


Onderwerp: ………… heeft uw retouropdracht overgedragen aan TransMission.


Geachte mevrouw / heer,


Uw retouropdracht met ordernummer ….. is op donderdag … januari 2018 doorgegeven aan Transmission.

Uw retouropdracht heeft bij TransMission zendingnummer A………..gekregen.


De status van uw zending kunt u vanaf nu volgen via onderstaande link.

www.mijnzending.nl


Wij zullen de goederen normaal gesproken op vrijdag… januari 2018 bij u afhalen.


U ontvangt op de dag van afhaling een mail met de verwachte afhaaltijd.


Als u dat niet past of voor vragen kunt u contact opnemen met TransMission per email…..


Met vriendelijke groet,

TransMission