Transmission: 3/12 voor een zorgeloze logistiek, voor, tijdens en na het transport
Wij maken het u graag zo makkelijk mogelijk. Met 12 depots in Nederland zijn wij met 12 onderscheidende punten uw partner in logistiek.
In de digitale wereld wordt alles steeds sneller en verdwijnt het persoonlijke contact. Bij Van den Haak TransMission blijven we persoonlijk. Klanten kunnen ons gewoon bellen. Moet er iets veranderd worden aan een zending, ook dan zijn we flexibel en denken we mee. Van klantenservicemedewerker tot aan de chauffeur staan wij al ruim 110 jaar klaar voor onze klanten.
Elke keer belichten wij één van de onderscheidende punten voor vertrouwen en gemak!
Punt 3. Email of SMS notificatie afleverdag en aflevertijd
Van den Haak TransMission biedt u de mogelijkheid om vooraf een zending aan te kondigen bij uw klanten. Wij versturen vooraf een email of sms bericht met het bericht dat hun zending verstuurd is. Op de dag van levering sturen wij de ontvanger nogmaals een bericht met de te verwachte tijdslevering (een tijdsvenster van 2 uur).
U ontvangt minder e-mails en telefoontjes van klanten met vragen over de status van een zending. Zo kunt u zich richten op uw eigen werkzaamheden terwijl u klanten op de hoogte gehouden worden wanneer ze uw pakketten kunnen verwachten.
12 Nederlandse depots met 12 onderscheidende punten voor gemak en één lokaal aanspreekpunt voor al uw logistieke zaken. Bel voor meer informatie naar 0345-585483.