Van den Haak TransMission werkt met betrokken medewerkers

Transmission: 1/12 voor een zorgeloze logistiek, voor, tijdens en na het transport

Wij maken het u graag zo makkelijk mogelijk. Met 12 depots in Nederland zijn wij met 12 onderscheidende punten uw partner in logistiek. 

In de digitale wereld wordt alles steeds sneller en verdwijnt het persoonlijke contact. Bij Van den Haak TransMission blijven we persoonlijk. Klanten kunnen ons gewoon bellen. Moet er iets veranderd worden aan een zending, ook dan zijn we flexibel en denken we mee. Van klantenservicemedewerker tot aan de chauffeur staan wij al ruim 110 jaar klaar voor onze klanten.

Elke keer belichten wij één van de onderscheidende punten voor vertrouwen en gemak !

Punt 1. Van den Haak TransMission werkt met betrokken medewerkers

Dit zijn zowel onze eigen medewerkers als die van partners. Zij zijn allemaal bereikbaar via e-mail en telefoon. Zo zijn wij dagelijks een verlengstuk van uw service.

Dit betekent: 

  • Klanten ontzorgen;
  • Klanten proactief benaderen;
  • Tijdens transport nog belangrijke informatie uitwisselen voor een geslaagde levering;
  • Een persoonlijke klantenservice, (geen callcenter) die dagelijks voor u klaar staat;
  • Veelal een vaste chauffeur die bij u komt afhalen.

12 Nederlandse depots met 12 onderscheidende punten voor gemak en één lokaal aanspreekpunt voor al uw logistieke zaken. Bel voor meer informatie naar 0345-585483.

Geldermalsen 02/12/2019 Reportage Van den Haak Transport foto Raphael Drent