Waarborging van processen en kwaliteit van de dienstverlening

Transmission: 5/12 voor een zorgeloze logistiek, voor, tijdens en na het transport

Wij maken het u graag zo makkelijk mogelijk. Met 12 depots in Nederland zijn wij met 12 onderscheidende punten uw partner in logistiek. 

In de digitale wereld wordt alles steeds sneller en verdwijnt het persoonlijke contact. Bij Van den Haak TransMission blijven we persoonlijk. Klanten kunnen ons gewoon bellen. Moet er iets veranderd worden aan een zending, ook dan zijn we flexibel en denken we mee. Van klantenservicemedewerker tot aan de chauffeur staan wij al ruim 110 jaar klaar voor onze klanten.

Elke keer belichten wij één van de onderscheidende punten voor vertrouwen en gemak !

Punt 5. Waarborging van processen en kwaliteit van de dienstverlening

De basis waarmee elk TransMission depot werkt is het handboek de service formule. De geleverde diensten worden daarop ook gemonitord. Borging en verbetering van de service en kwaliteit worden gehandhaaft door bonus/malus regels.

Deze afspraak is er om ervoor te zorgen dat mininmaal 98,5 % van onze zendingen binnen 24 uur naar klanttevredenheid geleverd worden.

Dit betekent dat u een partner in logistiek heeft, die zich blijft monitoren en verbeteren voor uw service.

  • Real time status informatie over de zendingen;
  • Eenvoudige track & trace mogelijkheden;
  • Continuïteit in de dienstverlening;
  • Juiste afleverkwaliteit (24 uur in Nederland en 24-48 uur in België);
  • Vertrouwen;
  • Proactief processen anders aansturen, indien dit gewenst is om de service naar uw klanten te verbeteren;
  • Een klanttevredenheidsonderzoek waar u ons kunt beoordelen.

Van den Haak TransMission staat open voor uw mening en ontwikkeling. Wat kunnen we samen doen om uw markt goed te kunnen blijven bedienen?

12 Nederlandse depots met 12 onderscheidende punten voor gemak en één lokaal aanspreekpunt voor al uw logistieke zaken. 

Bel voor meer informatie naar 0345-585483.