Nieuws

Uitbreiding nachtroutes dankzij de komst van een premium automerk

Eind 2017 is Van den Haak TransMission benaderd door een premium automerk om de nachtdistributie van onderdelen te verzorgen. Na de selectieprocedure heeft dit automerk voor Van den Haak TransMission gekozen om de nachtdistributie naar de Nederlandse dealers te verzorgen.  Door de nieuwe klant op te nemen in de nachtdistributie zijn er 10 extra routes…

Klant aan het woord: VERHOEVEN TOOLS & SAFETY

Michel Steenbekkers Logistiek Manager Verhoeven Tools & Safety:Verhoeven Tools & Safety is al 40 jaar fabrikant en importeur van o.a. het eigen merk Super Prof handgereedschap voor de professionele vakman, zoals de stukadoor, droogbouwer, gibobouwer, tegelzetter, metselaar, voeger, schilder en vloerlegger.  Daarnaast biedt Verhoeven Tools & Safety u een ruim assortiment in bouwbrede artikelen, werkkleding, veiligheidsschoenen en persoonlijke…

Nieuwe partner voor lijndienst vanuit Frankrijk

Van den Haak TransMission is in november 2017 een samenwerking aangegaan met Matex Transport GmbH. Matex zorgt dagelijks voor de lijndienst van auto-onderdelen vanuit Frankrijk. Gedurende de proefperiode heeft Matex bewezen een betrouwbare partner te zijn, die de onderdelen op tijd in Geldermalsen levert voor aansluiting op onze nachtdistributie.Daarom hebben we afgelopen maand onze samenwerking…

Bewustwordingstraining gevaarlijke stoffen – ADR

Regelmatig worden er trainingsdagen georganiseerd voor de medewerk(st)ers bij Van den Haak TransMission. Afgelopen maand gaf onze veiligheidsadviseur een training omtrent de herkenning en bewustwording van gevaarlijke stoffen aan collega’s van de afdelingen planning en overslagloods. Het is voor onze mensen belangrijk om gevaarlijke stoffen te herkennen en bewust te worden welke (beperkte) hoeveelheden er…

Bellen voor Aflevering (FFBL)

Van den Haak TransMission kan uw klant automatisch ca. 1 uur vóór aflevering telefonisch bellen. Zo weet de klant wanneer hij ons kan verwachten en hoeft er dus niet de hele dag voor beschikbaar te zijn. Wij noemen dat FFBL (effe bellen). Als u van deze service gebruik wil maken, dan kunt u de plusdienst…

Wij stapelen de pallet af voor uw klant

Kan uw klant geen pallet ontvangen? Heeft hij bijvoorbeeld een winkel of kantoorpand zonder magazijn? Geen probleem, onze chauffeur kan bij levering de pallet af stapelen. Indien gewenst kan onze chauffeur de emballage gelijk mee terugnemen. De Plusdienst ‘Pallet afstapelen bij aflevering’ valt onder de extra services die wij kunnen leveren. Zo ontzorgt Van den…

De klant vertelt: Napoleon® Grills

Jacco van de Vliet Logistiekmanager van Napoleon® Grills aan het woord:Napoleon® is een ISO9001–2008 geregistreerd bedrijf dat momenteel meer dan 1.600 werknemers te werk stelt en over een productie-oppervlakte van meer dan 150.000 m2 beschikt. Napoleon® is op dit moment de grootste privé-producent van kwaliteitskachels en gashaarden (inbouwmodellen en losstaande kachels), gas- en houtskoolbarbecues ,…

Extra service voor uw klant: levering van de pakketten tot aan het bureau

Als u pakketten laat bezorgen dan worden ze standaard geleverd achter de eerste deur op de begane grond. Wilt u uw servicegraad verhogen en uw klanten meer op maat bedienen? Uw klant kan wensen dat de chauffeur de zending verder brengt dan de eerste deur. Denk bijvoorbeeld aan het afleveren van reinigingsmiddelen in de werkkast…

Bespaar kosten met de juiste verzendeenheid

Als u gebruik maakt van de juiste verzendeenheid, worden uw goederen efficiënt en correct verstuurd worden. Daarmee kunt u kosten besparen. Boek eenheid collo ( COL) voor :pakketten die niet zwaarder dan 30 kg Boek eenheid Bundel (BDLS): voor bundels met een zijde langer dan 200 cm en niet zwaarder dan 30 kg. Boek eenheid…